Rapportering av feil og kritikkverdige forhold

Her får du informasjon om hvem du skal kontakte for å rapportere feil og kritikkverdige forhold.

Rapportering av feil og mangler

Informasjon om feil og mangler på teknisk utstyr eller infrastruktur på terminalene skal umiddelbart meldes til Band NORs lokale (regionale) terminallederOverordnet ansvarlig for drift og sikkerhet på terminal. Ivaretas av Bane NOR. OBS: Operatører kan ha stillinger med samme tittel. Disse er kun ansvarlige for tjenester iht. gyldig tilgangsavtale.. Bane NORs terminalleder avgjør i det enkelte tilfellet, avhengig av alvorlighetsgrad, hvordan saken skal håndteres videre. (Dette gjelder både med hensyn til utbedring og ev. videre registrering i Synergi.)

Finn kontaktinformasjon til godsterminalene.

Melding til kundesenteret

Bane NORs kundesenter er primært rettet mot reisende og naboer til jernbanen, men kan være hensiktsmessig for melding av saker som ikke naturlig skal meldes til Synergi eller terminallederOverordnet ansvarlig for drift og sikkerhet på terminal. Ivaretas av Bane NOR. OBS: Operatører kan ha stillinger med samme tittel. Disse er kun ansvarlige for tjenester iht. gyldig tilgangsavtale.. Kundesenteret vil alltid sende meldingen videre til ansvarlig saksbehandler internt i Bane NOR.

Send forespørsel eller melding til Bane NORs kundesenter.

Varsling av kritikkverdige forhold

Kritikkverdige forhold, slik som f.eks. økonomisk utroskap, korrupsjon, miljøkriminalitet, diskriminering, trakassering eller overgrep, kan meldes via Bane NORs varslingskanal. Her kan du også varsle anonymt.

Varsle om kritikkverdige forhold.